Ariana dla WS | Blogger | X X

10.10.2017

Filip Lato

Cześć !
Dzisiaj chciałam pokazać Wam mój autograf jaki dostałam od Filipa Lato. Niestety nie mam zdjęcia z wokalistą.

Krótko o wokaliście:
Filip Lato - urodził się 1992 roku w Warszawie. Debiutant Voice Of Poland 10 września 2016 r. Od razu dał się zapamiętać jurorom i widzom jako polski Adam Levine, który jednak czasami trochę Posiada bardzo charakterystyczną barwę głosu, jest pianistą i gitarzystą-samoukiem. Komponuje i pisze teksty, kręci go muzyka w stylu Adama Levine'a i Maroon 5 - popowo przebojowa i melodyjna, z rockowymi riffami i energią. Formalnie swoją edukację muzyczną przerwał w Szkole Muzycznej II stopnia, to tak naprawdę muzyki nigdy nie przestał się uczyć. Jest wielkim fanem Muse, Queen, Bruno Marsa, Michaela Jacksona, Maroon 5, Foo Fighters, i kuchni tajskiej. Jest wokalistą w zespole Ugly 10 oraz wokalista, gitarzysta i pianista w zespole Ind;go.

Mój autograf od wokalisty.:
Autograf zdobyłam pod budynkiem stacji TVN.

8 komentarzy

  1. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  2. Milo, ze masz takie hobby :) Nie znam tego wokalisty, ale wydaje sie byc bardzo miły :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przyznam, że nie znam go ale oczywiście gratuluję Ci zdobycia autografu jeżeli jest to dla Ciebie ważne ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratki, zapraszam do mnie! :)
    http://davidautographs.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję, zapraszam do mnie :)
    http://autografyjr.blogspot.com/2017/10/tadeusz-sznuk.html
    Pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń