Ariana dla WS | Blogger | X X

3.11.2017

Tomasz Stockinger

Cześć !

Dzisiaj chciałam pokazać Wam mój autograf jaki dostałam od Tomasza Stockingera. Oprócz niego mam również zdjęcie z aktorem.

Krótko o aktorze:
Tomasz Ryszard Stockinger - urodził się 23 lutego 1955 roku w Warszawie. Polski aktor filmowy i teatralny, znany m.in. z roli Pawła Lubicza w telenoweli TVP Klan, prezenter telewizyjny. Jest synem piosenkarki Barbary z domu Gospodarczyk (ps. Barska) (występującej w końcu lat 40. w zespole „Siostry Triola”) i aktora Andrzeja Stockingera. W młodości był koszykarzem Polonii Warszawa. Występował na Festiwalu Piosenki Radzieckiej w Zielonej Górze. W 2005 roku ukazała się kompilacja pt. Ona i on – duety miłosne, na której znalazł się utwór „Pogoda na szczęście” (cover Seweryna Krajewskiego) w wykonaniu Tomasza Stockingera i Kai Paschalskiej. W tym samym roku wytwórnia Polskie Radio wydała jego solową płytę pt. Melodią wracasz do mnie. We wrześniu 2007 roku Telewizja Polska wyemitowała specjalny odcinek programu Jaka to melodia? z okazji 10. lecia serialu Klan. Gośćmi byli – Tomasz, Kaja Paschalska i Izabela Trojanowska. Właśnie tam po raz pierwszy publicznie wykonał wraz z Paschalską „Pogodę na szczęście”. W 2001 na antenie Polsatu prowadził teleturniej „Rozbij bank”. Wiosną 2006 roku wystąpił w trzeciej edycji programu Taniec z gwiazdami. Tańczył w parze z Blanką Winiarską, z którą odpadł w trzecim odcinku. Od 6 września 2008 roku brał udział w czwartej edycji programu Jak oni śpiewają. Odpadł w finałowym odcinku, zajmując czwarte miejsce. Ma syna Roberta, dziennikarza. 8 października 2009 roku w stanie nietrzeźwości spowodował wypadek drogowy i zbiegł z miejsca zdarzenia. 6 maja 2010 roku został za to skazany na karę jednego roku pozbawienia wolności, z warunkowym zawieszeniem wykonania kary na okres próby wynoszący trzy lata, oraz karę grzywny w wysokości 10 tysięcy złotych.

Mój autograf od aktora:

Moje zdjęcie z aktorem:
Za równo autograf jak i zdjęcie zdobyłam pod budynkiem stacji TVN.

4 komentarze