Ariana dla WS | Blogger | X X

9.10.2017

Aleksander Doba

Cześć !
Dzisiaj chciałam pokazać Wam mój autograf jaki dostałam od Aleksandra Doby. Niestety nie mam zdjęcia z podróżnikiem.

Krótko o podróżniku:
Aleksander Doba - urodził się 9 września 1946 w Swarzędzu. Polski podróżnik, kajakarz, zdobywca i odkrywca. Dzięki internetowemu głosowaniu na stronie internetowej „National Geographic” zdobył tytuł „Podróżnika Roku 2015”. Jako pierwszy człowiek w historii samotnie przepłynął kajakiem Ocean Atlantycki z kontynentu na kontynent (z Afryki do Ameryki Południowej) wyłącznie dzięki sile mięśni. Opłynął kajakiem Morze Bałtyckie i Bajkał. Również jako pierwszy opłynął całe polskie wybrzeże z Polic do Elbląga oraz Polskę po przekątnej z Przemyśla do Świnoujścia. Dwukrotny złoty, srebrny i brązowy medalista Otwartych Akademickich Mistrzostw Polski w kajakarstwie górskim. 19 marca 2015 został honorowym obywatelem Swarzędza. Dzieciństwo spędził w Swarzędzu. Ukończył Politechnikę Poznańską. Od lat 70. XX wieku mieszka w Policach. Pracował w Zakładach Chemicznych Police. Obecnie na emeryturze. Rodzina: żona Gabriela, dwóch synów – Bartłomiej i Czesław oraz dwie wnuczki Olga oraz Agata (córki Bartłomieja i Katarzyny).

Mój autograf od podróżnika:
Autograf dostałam pod budynkiem stacji TVN.

1 komentarz

  1. Gratuluję
    http://jamesautographs.blogspot.com/2017/10/359-patrick-vieira.html

    OdpowiedzUsuń