Ariana dla WS | Blogger | X X

18.07.2017

761. Małgorzata Socha

Cześć !
Dzisiaj chciałam pokazać Wam mój autograf jaki dostałam od Maugorzaty Sochy. Niestety nie mam zdjęcia z aktorką.

Krótko o aktorce:
Małgorzata Socha - urodziła się 23 kwietnia 1980 w Warszawie. Polska aktorka występująca przede wszystkim w serialach telewizyjnych. Popularność przyniosła jej rola Violetty Kubasińskiej w serialu BrzydUla, a także role w serialach Na Wspólnej, Prosto w serce i Przyjaciółki. Socha jest absolwentką XL Liceum Ogólnokształcącego z Oddziałami Dwujęzycznymi im. Stefana Żeromskiego w Warszawie. W 2003 roku ukończyła Akademię Teatralną w Warszawie. Od 2 marca do 6 kwietnia 2008 występowała w show Taniec z gwiazdami, w parze z Robertem Kochankiem. Zajęła dziewiąte miejsce, odpadając w szóstym odcinku. W dniu 5 lipca 2008 roku zawarła związek małżeński z inżynierem Krzysztofem Wiśniewskim. 11 sierpnia 2013 urodziła córkę Zofię. 20 stycznia 2017 roku urodziła drugą córkę, Barbarę.

Mój autograf od aktorki:
Autograf załatwił mi mój chłopak.

2 komentarze