Ariana dla WS | Blogger | X X

17.07.2017

760. Rafał Mohr

Cześć !
Dzisiaj chciałam pokazać Wam mój autograf jaki dostałam od Rafała Mohr. Niestety nie mam zdjęcia z aktorem.

Krótko o aktorze:
Rafał Mohr - urodził się 3 maja 1975 w Bytowie. Polski aktor filmowy i teatralny, znany z seriali Graczykowie, Pitbull oraz Pierwsza miłość. Aktorstwo zaczął od wygranego nieoczekiwanie castingu do głównej roli filmu Pasikowskiego Słodko gorzki. W sezonie 1998–1999 występował w Teatrze Polskim w Warszawie. W 1998 ukończył studia na Wydziale Aktorskim Akademii Teatralnej w Warszawie i dostał Nagrodę im. Aleksandra Bardiniego dla najlepszego absolwenta Akademii Teatralnej przyznaną przez rektora tej uczelni, a 6 czerwca 1998 zadebiutował w teatrze w roli Joasa w Sędziach Stanisława Wyspiańskiego w Teatrze Polskim w Warszawie. Od 11 września do 2 października 2015 brał udział w czwartej edycji programu Dancing with the Stars. Taniec z gwiazdami emitowanego w telewizji Polsat. Odpadł w czwartym odcinku, zajmując 8. miejsce. Jego partnerką taneczną była Nina Tyrka.

Mój autograf od aktora:
Autograf załatwił mi mój chłopak.

4 komentarze