Ariana dla WS | Blogger | X X

11.05.2017

727. Zofia Klepacka

Cześć !
 Dzisiaj chciałam pokazać Wam mój autograf jaki dostałam od Zofi Klepackiej. Niestety nie mam zdjęcia z reprezentantką Polski w windsurfingu.

Krotko o reprezentantce: 
Zofia Teresa Noceti-Klepacka - urodziła się 26 kwietnia 1986 roku w Warszawie. Reprezentantka Polski w windsurfingu, mistrzyni i dwukrotna wicemistrzyni świata w olimpijskiej klasie RS:X, brązowa medalistka XXX letnich Igrzysk Olimpijskich w Londynie. Wychowała się w Warszawie w jednej z kamienicy przy ul. Marszałkowskiej. Od dzieciństwa kibicuje Legii Warszawa, na której stadion zabrał ją ojciec. Reprezentantka klubu YKP Warszawa. W 2007 zdobyła mistrzostwo świata w klasie RS:X. W 2004 startowała na Igrzyskach Olimpijskich w Atenach zajmując 12. miejsce w klasie Mistral oraz w Pekinie 2008 w klasie RS:X - 7 miejsce. Czterokrotnie była mistrzynią świata w kategorii juniorek oraz młodzieżowej. Jej trenerem klubowym jest Witold Nerling, a opiekunem kadry Paweł Kowalski. Zdobyła złoty medal mistrzostw świata seniorów w Portugalii w 2007 i srebrne w 2011 oraz 2012.. W 2006 roku, razem z raperem Pono, założyła Fundację „Hey Przygodo”, pomagającą potrzebującym, uzdolnionym dzieciom. Była prowadząca programu katolickiego "Raj" w TVP. Weszła w skład kolektywu DIIL Gang. Jej mężem był żeglarz klasy laser Argentyńczyk Lucio Noceti, który zdecydował się na zakończenie kariery żeglarskiej, aby zająć się opieką nad ich synem Marianem. 25 marca 2017 została zawodniczką sekcji żeglarskiej Legii Warszawa.

Mój autograf od reprezentantki:
Autograf załatwił mi mój chłopak.

2 komentarze