Ariana dla WS | Blogger | X X

9.05.2017

726. Ewa Chodakowska

Cześć !
Dzisiaj chciałam pokazać Wam mój autograf jaki dostałam od Ewy Chodakowskiej. Niestety nie mam zdjęcia z trenerką.

Krótko o trenerce:
Ewa Chodakowska-Kavoukis - urodziła się 24 lutego 1982 w Sanoku. Polska trenerka fitness, trenerka personalna. Ma starszą siostrę Annę. Pochodzi z Sanoka, gdzie kształciła się w I Liceum Ogólnokształcącym im. Komisji Edukacji Narodowej. Ukończyła Pilates Academy Athens oraz IAFA College Athens[6] w Grecji. Po powrocie do Polski prowadziła bloki propagujące fitness w programach śniadaniowych: Pytanie na śniadanie (TVP2) oraz w Dzień Dobry TVN. Od 2015 roku jest redaktorką naczelną miesięcznika Be Active. Dietetyka & Fitness. 9 września 2013 w Sanoku zawarła związek małżeński z Lefterisem Kavoukisem.

Mój autograf od trenerki:
Autograf załatwił mi mój chłopak.

5 komentarzy

  1. Gratki! Ewka to taka świetna kobieta, uwielbiam jej treningi! Mam nadzieję,że kiedyś uda mi się ją spotkać :)
    Zapraszam na nowy post: http://autografyzuzy.blogspot.com/2017/05/20-adam-kszczot.html ;)

    OdpowiedzUsuń