Ariana dla WS | Blogger | X X

23.03.2017

Mikołaj Rej

Cześć ! 
Dzisiaj chciałam pokazać Wam mój autograf jaki dostałam od Mikołaja Reja. Oprócz niego mam również zdjęcie z kucharzem.

Krótko o kucharzu:
Mikołaj Rej - urodził się w 1982 roku we Francji. Uczestnik programu "Master Chef". Obecnie mieszka w Krakowie z żoną i dwoma synami. Przyjechał do Polski w 1999 roku odkrywać kraj swoich przodków i uczyć się języka polskiego. Zarządza swoim zamkiem w Montresor. Zaczął gotować, gdy mieszkał w internacie. Trenuje MMA oraz uwielbia sztuki walki. Najbardziej chciałby odnowić rodzinny majątek i otworzyć tam małą restaurację.

Mój autograf od kucharza:

Moje zdjęcie z kucharzem:
Autograf załatwił mi mój chłopak, natomiast zdjęcie zostało zrobione pod budynkiem stacji TVN.

1 komentarz

  1. Gratuluję!
    Zapraszam do mnie!
    http://jamesautographs.blogspot.com/2017/03/258-pierre-hjbjerg.html

    OdpowiedzUsuń