Ariana dla WS | Blogger | X X

13.03.2017

Maria Sadowska

Cześć !
Dzisiaj chciałam pokazać Wam mój autograf jaki dostałam od Marii Sadowskiej. Niestety nie mam zdjęcia z piosenkarką.

Krótko o piosenkarce: 
Maria Sadowska - urodziła się 27 czerwca 1976 roku w Warszawie. Polska piosenkarka wykonująca muzykę jazz, pop, funk i elektroniczną, a także scenarzystka i reżyser filmowy. Członkini Akademii Fonograficznej ZPAV[1]. Ma na koncie dziewięć solowych płyt, m.in. Tribute to Komeda (złota płyta) i w pełni autorską Spis treści. Jej etiuda fabularna pt. Skrzydła pokazywana była na międzynarodowych festiwalach filmowych, m.in. w Moskwie, Tajpej, Bolonii, Barcelonie, Stambule i Paryżu. Ukończyła Szkołę Muzyczną II stopnia im. Fryderyka Chopina w Warszawie oraz warszawską Akademię Filmu i Telewizji i łódzką PWSFTviT na kierunku reżyserii.

Mój autograf od wokalistki:
Autograf załatwił mi mój chłopak.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz