Ariana dla WS | Blogger | X X

13.03.2017

Alicja Majewska

Cześć !
Dzisiaj chciałam pokazać Wam mój autograf jaki dostałam od Alicji Majewskiej. Niestety nie mam zdjęcia z piosenkarką.

Krótko o piosenkarce:
Alicja Majewska - urodziła się 30 maja 1948 roku w Olbierzowicach. Polska piosenkarka. Jest absolwentką Liceum Ogólnokształcącego im. Tomasza Zana w Pruszkowie oraz Wydziału Psychologii i Pedagogiki Uniwersytetu Warszawskiego. Zadebiutowała w 1968 na Festiwalu Piosenki Radzieckiej w Zielonej Górze. W latach 1971–1974 była solistką zespołu Partita i występowała w warszawskim Teatrze na Targówku. W 1975 zdobyła nagrodę główną na Festiwalu w Opolu śpiewając utwór Jerzego Derfla i Ireneusza Iredyńskiego „Bywają takie dni”. W 1980 zdobyła Grand Prix na festiwalu w Rostocku, a w 1985 uhonorowana została na festiwalu w Hawanie. Współpracuje z takimi artystami jak: Włodzimierz Korcz, Wojciech Młynarski, Magda Czapińska, Łucja Prus. Uhonorowana została Brązowym Medalem „Zasłużony Kulturze Gloria Artis” (2005).

Mój autograf od piosenkarki:
Autograf załatwił mi mój chłopak.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz