Ariana dla WS | Blogger | X X

12.03.2017

Magdalena Cielecka

Cześć !
Dzisiaj chciałam pokazać Wam mój autograf jaki dostałam od Magdaleny Cieleckiej. Oprócz niego mam również zdjęcie z aktorką.

Krótko o aktorce:
Magdalena Cielecka - urodziła się 20 lutego 1972 w Myszkowie. Polska aktorka. Dzieciństwo spędziła w Żarkach-Letnisku. Absolwentka VII Liceum Ogólnokształcącego im. Mikołaja Kopernika w Częstochowie. Jej ojciec zmarł, kiedy miała 19 lat. W 1995 ukończyła Wydział Aktorski PWST w Krakowie. Zadebiutowała w filmie Barbary Sass Pokuszenie (1995). Największą popularność zdobyła dzięki filmowi Samotność w sieci oraz roli w serialu Magda M., a przede wszystkim dzięki rolom teatralnym, szczególnie w Teatrze Rozmaitości w Warszawie. Od 2008 jest członkiem zespołu Nowego Teatru w Warszawie. Występowała w Nowym Jorku (Dybuk, 2004; Krum, 2007 – spektakle w reżyserii Krzysztofa Warlikowskiego), Francji (Awinion), Belgii, na festiwalu w Edynburgu (wzbudzając entuzjazm brytyjskiej krytyki w 2008). W styczniu 2008 prezentowała dwa filmy ze swoim udziałem w Londynie (cykl „Polskie piękności”). W 2006 uczestniczyła w Festiwalu Polskich Filmów w Seattle. Na początku 2008 jako aktorka z filmu Katyń była obecna na festiwalu w Berlinie i na gali oscarowej. Jest twarzą firmy Avon w Polsce. Reklamowała także gazetę „Dziennik”. W dwunastej serii programu TVN „Szymon Majewski Show” parodiowała Joannę Krupę w części „Rozmowy w tłoku”. Przez kilka lat związana była z reżyserem Grzegorzem Jarzyną, a następnie z aktorem Andrzejem Chyrą.

Mój autograf od aktorki:

Moje zdjęcie z aktorką:
Za równo autograf jak i zdjęcie zdobyłam pod budynkiem stacji TVN.

1 komentarz