Ariana dla WS | Blogger | X X

12.03.2017

Tomasz Niecik

Cześć ! 
Dzisiaj chciałam pokazać Wam mój autograf jaki dostałam od Tomasza Niecika. Oprócz niego mam również zdjęcie z muzykiem.


Krótko o muzyku:
Tomasz Niecik właściwie Tomasz Niecikowski - urodził się w 1982 roku. Polski muzyk związany z gatunkiem disco polo. Pochodzi z Grajewa. Ukończył politologię na Politechnice Białostockiej uzyskując tytuł magistra, a także studia licencjackie na kierunku pedagogika. Nie posiada wykształcenia muzycznego. W latach 2000-2004 należał do sekcji tanecznej w zespole muzycznym Weekend. Wiosną 2001 roku jako tancerz zespołu Weekend debiutował na antenie telewizji Polsat w programie muzycznym Disco Polo Live. W 2010 roku wziął udział w castingu do programu telewizyjnego „Mam Talent” emitowanego na antenie telewizji TVN, gdzie wykonał utwór pt. „Cztery Osiemnastki”. Piosenka pomimo nie przejścia wykonawcy do kolejnego etapu programu szybko zdobyła dużą popularność w Internecie. Utwór w serwisie internetowym YouTube osiągnął liczbę 11 milionów wyświetleń[6]. Obecnie (na dzień 10 marca 2017) w serwisie internetowym YouTube liczba wyświetleń tego utworu wynosi prawie 25 milionów. W latach 2011-2012 był prowadzącym emitowanego na antenie stacji telewizyjnej VIVA Polska programu pt. „Łowy króla disco”. W 2014 roku wystąpił w filmie pt. „Disco Polo” wcielając się w rolę lidera zespołu Gender. Najbardziej znane utwory wokalisty to „Cztery osiemnastki” i „Kawalerzy”.

Mój autograf od muzyka:

Moje zdjęcie z muzykiem:
Za równo zdjęcie jak i autograf zdobyłam pod budynkiem stacji TVN.

1 komentarz