Ariana dla WS | Blogger | X X

11.03.2017

Ewa Kopacz

Cześć !
Dzisiaj chciałam pokazać Wam mój autograf jaki dostałam od Ewy Kopacz. Oprócz niego mam również zdjęcie z panią premier.

Krótko o pani premier:
Ewa Bożena Kopacz i z domu Lis - urodziła się 3 grudnia 1956 w Skaryszewie - Polska polityk, lekarka pediatra i działaczka samorządowa. Od 2001 posłanka na Sejm IV, V, VI, VII i VIII kadencji, w latach 2007–2011 minister zdrowia, w latach 2010–2014 i od 2016 wiceprzewodnicząca PO (w latach 2013–2014 i od 2016 I wiceprzewodnicząca), w latach 2014–2016 pełniąca obowiązki przewodniczącego PO, w latach 2011–2014 marszałek Sejmu VII kadencji, w latach 2014–2015 prezes Rady Ministrów. Jest córką Mieczysława i Krystyny. Ojciec był zatrudniony jako mechanik, matka pracowała jako krawcowa. Wychowywała się w Radomiu, gdzie ukończyła II Liceum Ogólnokształcące im. Marii Konopnickiej. W 1981 ukończyła studia lekarskie na Wydziale Lekarskim Akademii Medycznej w Lublinie. Uzyskała specjalizację drugiego stopnia w zakresie medycyny rodzinnej i pierwszego stopnia w zakresie pediatrii. Pracowała w pogotowiu i przychodniach w Orońsku i Chlewiskach, a następnie w Szydłowcu, gdzie do 2001 kierowała miejscowym zakładem opieki zdrowotnej.

Mój autograf od pani premier:

Moje zdjęcie z panią premier:
Za równo zdjęcie jak i autograf zdobyłam pod budynkiem stacji TVN.

6 komentarzy