Ariana dla WS | Blogger | X X

21.01.2017

Monika Leszczuk

Cześć !
Dzisiaj chciałam pokazać Wam mój autograf jaki dostałam od Moniki Leszczuk. Oprócz niego mam również zdjęcie z wokalistką.

Krótko o wokalistce: 
Monika Lewczuk - urodziła się 10 czerwca 1988 w Łomży. Polska piosenkarka, autorka tekstów, kompozytorka i była modelka. W 2009 roku zdobyła tytuły: Miss Mazowsza, I Wicemiss Polski oraz I Wicemiss Globe International. Dwa lata później wygrała międzynarodowy konkurs piękności Miss Supranational. W 2016 roku zadebiutowała na rynku fonograficznym albumem #1. Z płyty pochodzą single: „#Tam tam”, który uzyskał w Polsce status złotej płyty, oraz „Zabiorę cię stąd” i „Ty i Ja”, notowane kolejno na 33., 11. i 3. miejscu na na liście AirPlay – Top, najczęściej odtwarzanych utworów w polskich rozgłośniach radiowych.

Mój autograf od wokalistki:

Moje zdjęcie z wokalistką:
Za równo autograf jak i zdjęcie zdobyłam pod budynkiem stacji TVN.

8 komentarzy