Ariana dla WS | Blogger | X X

23.01.2017

Marta Żmuda-Trzebiatowska

Cześć !
Dzisiaj chciałam pokazać Wam mój autograf jaki dostałam od Marty Żmudy-Trzebiatowskiej. Oprócz niego mam również zdjęcie z aktorką.

Krótko o aktorce:
Marta Żmuda Trzebiatowska urodziła się 26 lipca 1984 w Człuchowie. Polska aktorka teatralna, filmowa i telewizyjna. Wychowała się w miejscowości Przechlewo, gdzie ukończyła Szkołę Podstawową im. Janusza Korczaka. Następnie uczęszczała do Liceum Ogólnokształcącego im. Stefana Czarnieckiego w Człuchowie, do klasy o profilu matematyczno-fizycznym. W Człuchowie brała także udział w zajęciach kółka teatralnego w Miejskim Domu Kultury. W 2007 została absolwentką Akademii Teatralnej im. Aleksandra Zelwerowicza Warszawie. W 2008 roku aktorka wzięła udział w VIII edycji programu Taniec z gwiazdami, emitowanego w telewizji TVN. Zajęła 3. miejsce. Jej partnerem tanecznym był Adam Król. W 2012 została Ambasadorem Kampanii Ładnego Pisania Piórem, a w 2016 – ambasadorką marki Apart. 26 września 2015 wyszła za mąż za aktora Kamila Kulę.

Mój autograf od aktorki:

Moje zdjęcie z aktorką:
Autograf załatwił mi mój chłopak, natomiast zdjęcie z aktorką udało mi się zrobić podczas premiery filmu "Listy do M 2".

8 komentarzy