Ariana dla WS | Blogger | X X

20.01.2017

Álvaro Soler

Cześć !
Dzisiaj chciałam pokazać Wam mój autograf jaki dostałam od Álvaro Soler`a. Oprócz niego mam również zdjęcie z piosenkarzem.

Krótko o piosenkarzu:
Álvaro Tauchert Soler - urodził się 9 stycznia 1991 roku w Barcelonie. Hiszpański piosenkarz, gitarzysta i autor tekstów. Jest niemiecko-hiszpańskim i łacińskim muzykiem pop. Od 2015 znany jest w całej Europie i Ameryce Łacińskiej. Jego hit " "El mismo sol" " jest popularny przede wszystkim we Włoszech. Na specjalnej dwujęzycznej wersji utworu "El mismo sol" gościnnie pojawiła się Jennifer Lopez. Utwór okazał się rekordem międzynarodowej premiery w Stanach Zjednoczonych, w Wielkiej Brytanii i na całym świecie. Jego kontynuację singiel " Sofia " w 2016 roku również osiągnąć w krajach europejskich wielki sukces, osiągając numer 1 we Włoszech i Szwajcarii.

Mój autograf od piosenkarza:

Moje zdjęcie z piosenkarzem:
Za równo zdjęcie jak i autograf zdobyłam pod budynkiem stacji TVN.

8 komentarzy