Ariana dla WS | Blogger | X X

19.01.2017

Enej

Cześć !
Dzisiaj chciałam pokazać Wam moje autografy jakie dostałam od grupy Enej. Oprócz nich mam również zdjęcie z Piotrem Sołoduchem.

Krótko o zespole:
Enej – polski zespół wykonujący muzykę z pogranicza folku, rocka, ska i szeroko pojętej alternatywy ukraińskiej, założony w 2002 roku w Olsztynie, przez braci Piotra i Pawła Sołoduchów oraz ich przyjaciela Łukasza Kojrysa, pełniącego funkcję menadżera zespołu. Enej, ze względu na korzenie części składu zespołu, czerpie inspiracje z kultury ukraińskiej. Nazwa zespołu pochodzi od imienia Eneja – głównego bohatera Eneidy Iwana Kotlarewskiego – ukraińskiej trawestacji utworu Wergiliusza.

Moje autografy od zespołu:


Moje zdjęcie z wokalistą zespołu:
Za równo autografy jak i zdjęcie zdobyłam pod budynkiem stacji TVN. 

2 komentarze