Ariana dla WS | Blogger | X X

30.12.2016

Antek Królikowski

Cześć !
Dzisiaj chciałam pokazać Wam mój autograf jaki dostałam od Antka Królikowskiego. Oprócz niego mam również zdjęcie z aktorem.

Krótko o aktorze:
Antoni Paweł Królikowski - urodził się 17 lutego 1989 w Łodzi. Polski aktor, producent filmu niezależnego. Jest najstarszym synem pary polskich aktorów Małgorzaty Ostrowskiej-Królikowskiej i Pawła Królikowskiego. Ma czwórkę młodszego rodzeństwa: Jana (ur. 1992), Julię (ur. 1999), Marcelinę (ur. 2002) i Ksawerego (ur. 2007). Zwyciężył w I Ogólnopolskim Festiwalu Filmów Amatorskich, a także zdobył wyróżnienia za scenariusz i reżyserię etiudy filmowej Złote Pióro. Zwyciężył w konkursie filmowym organizowanym przez kino Muranów. W 2007 razem ze swoją mamą odebrał nagrodę filmową Srebrne Jabłko. W 2008 r. ukończył XXI LO im. Hugona Kołłątaja w Warszawie w klasie filmowej. W 2009, 2010, 2012 oraz 2016 wystąpił w programie Kocham Cię, Polsko!. W 2010 wyreżyserował film krótkometrażowy Noc życia, do którego muzykę skomponował jego brat, Jan. Wiosną 2014 brał udział w pierwszej, emitowanej w telewizji Polsat, edycji programu Dancing with the Stars. Taniec z gwiazdami. Jego partnerką taneczną była Kamila Kajak-Mosejcuk. Zajęli 10 miejsce, odpadając w trzecim odcinku. Tego samego roku, wspólnie z Mariką poprowadził w TVP2 program SuperSTARcie. W 2016 został zwycięzcą programu TVN Agent – Gwiazdy. W listopadzie tego roku uzyskał nominację do Telekamer 2017 w kategorii Nadzieja telewizji.

Mój autograf od aktora:

Moje zdjęcie z aktorem:
Zarówno zdjęcie jak i autograf zdobyłam pod budynkiem stacji TVN.

3 komentarze