Ariana dla WS | Blogger | X X

26.12.2016

Leszek Stanek

Cześć !
Dzisiaj chciałam pokazać Wam mój autograf jaki dostałam od Leszka Stanka, Oprócz niego mam również zdjęcie z aktorem.

Krótko o aktorze:
Leszek Stanek urodził się 26 maja 1981 w Świętochłowicach. Polski wokalista, aktor, choreograf i osobowość telewizyjna. Leszek Stanek jest absolwentem Szkoły Wokalno-Baletowej w Gliwicach. Debiutował na scenie Gliwickiego Teatru Muzycznego (2001-2004). Od 2003 roku związany jest ze Śląskim Teatrem Tańca (ŚTT), jednym z pierwszych w Polsce teatrów tańca, założonym w 1991 roku przez Jacka Łumińskiego. W ramach pracy przy ŚTT stworzył młodzieżowy projekt edukacyjny o nazwie „Studio Teatru Fizycznego”, którego jest dyrektorem artystycznym. W 2005 roku odbył się pierwszy spektakl studia pt. Villa Evra, który został pokazany w ramach XIII Międzynarodowej Konferencji Tańca Współczesnego. Jako tancerz i choreograf Leszek Stanek pracował w Polsce, Niemczech, Chinach, Indiach, Kanadzie i w Stanach Zjednoczonych. Swój debiut autorski jako choreograf i reżyser miał w 2005 roku spektaklem „Myśli Nocy Zwierciadła Odbicie”. W latach 2009–2010 zagrał Kubę Krzysztonia, jednego z pierwszoplanowych bohaterów serialu Tancerze[4]. Po roku 2010 zrealizował się także jako prowadzący widowisk, takich jak np. przygotowania do Gali Miss Polski (2011) czy programu Godzina na Poddaszu (2012)[5]. W 2012 roku został koproducentem filmu fabularnego pt. „W sypialni”. Produkcja zdobyła wiele międzynarodowych nagród i wyróżnień. W 2015 roku w Australian Institute of Music w Sydney rozpoczął pracę nad debiutancką płytą, do której sam pisze teksty oraz komponuje muzykę. W tym samym roku wziął udział w programie Przygarnij mnie, promującym adopcję psów a w 2016 w programie Azja Express w stacji TVN[8]. Jego partnerką w programie jest aktorka Izabella Miko.

Mój autograf od aktora:

Moje zdjęcie z aktorem:

6 komentarzy