Ariana dla WS | Blogger | X X

5.01.2017

Rita Ora

Cześć !
Dzisiaj chciałam pokazać Wam mój autograf jaki dostałam od Rity Ora. Niestety nie mam zdjęcia z wokalistką.


Krótko o wokalistce:
Rita Sahatçiu Ora, znana jako Rita Ora - 26 listopada 1990 w w Prisztinie, Socjalistycznej Federacyjnej Republice Jugosławii (dzisiejsze Kosowo) i wyemigrowała razem z rodziną w tym samym roku do Wielkiej Brytanii. Dorastała w zachodnim Londynie i uczęszczała do szkoły podstawowej St Cuthbert with St Matthias CE w Earls Court, a następnie do Sylvia Young Theatre School. Zaczęła śpiewać w młodym wieku. Angielska piosenkarka i autorka tekstów albańskiego pochodzenia. W 2012 roku został wydany jej debiutancki album, zatytułowany Ora, z którego trzy utwory dotarły do pierwszego miejsca na liście UK Singles Chart. Album zadebiutował na szczycie bestsellerów w Wielkiej Brytanii i Szkocji, sprzedając się w liczbie 40 tysięcy egzemplarzy w pierwszym tygodniu. Wystąpiła w filmie Pięćdziesiąt twarzy Greya jako Mia Grey, siostra Christiana Greya. Epizodycznie pojawiła się także w filmie Szybcy i wściekli 6, wcielając się w rolę kobiety rozpoczynającej wyścig samochodowy. W 2004 roku zagrała w filmie Kłopotliwy towar Brała udział w castingu do programu Eurovision: Your Country Needs You, który miał wyłonić brytyjskiego reprezentanta do Konkursu Piosenki Eurowizji w 2009 roku, ale w późniejszych etapie wycofała się tłumacząc się tym, że nie jest gotowa.

Mój autograf od wokalistki:
Autograf zdobyłam w warszawskiej galerii Arkadia.

6 komentarzy