Ariana dla WS | Blogger | X X

21.11.2016

Agnieszka Woźniak-Starak

Cześć ! 
Dzisiaj chciałam pokazać Wam mój autograf jaki dostałam od Agnieszki Woźniak - Starak. Oprócz niego mam również zdjęcie z dziennikarką.

Krótko o dziennikarce:
Agnieszka Woźniak-Starak (z domu Szulim, po pierwszym mężu Badziak) - urodziła się 15 kwietnia 1978 w Warszawie. Polska dziennikarka,prezenterka radiowa i telewizyjna. Ukończyła Wydział Dziennikarstwa i Nauk Politycznych Uniwersytetu Warszawskiego i podyplomowe studium Formy Dziennikarskie w Akademii Telewizyjnej TVP. Zdobyła także licencjat w zakresie dziennikarstwa radiowego w Wyższej Szkole Komunikowania i Mediów Społecznych w Warszawie. W latach 2003–2004 współpracowała z Radiową Jedynką w Redakcji Magazynów Informacyjnych i Dzienników oraz prowadziła poranną audycję Obudź się. Od maja 2005 do grudnia 2009 była gospodynią oprawy dnia w TVP1, w stacji tej prowadziła również poranny program Kawa czy herbata?. Była konferansjerką podczas Festiwali Piosenki Polskiej w Opolu. Od stycznia 2010 do grudnia 2012 związana była z TVP2, gdzie do sierpnia 2012 współprowadziła poranny program Pytanie na śniadanie, a w 2011 była też gospodynią programu A normalnie o tej porze. Jesienią 2012 wraz z Hubertem Urbańskim prowadziła drugą edycję show TVP2 Bitwy na głosy. Od czerwca 2012 do czerwca 2013 była redaktorką naczelną magazynu e!stilo. Od czerwca 2013 jest redaktorką naczelną portalu Zpazurem.pl. Od 10 września 2012 do 23 grudnia 2013 współprowadziła z Kubą Wojewódzkim poranną audycję w Esce Rock – Zwolnienie z WF-u. W latach 2013–2016 prowadziła w TVN show-biznesowy magazyn Na językach, była też gospodynią Stylowego magazynu w TVN Style. W wakacje 2013 i 2014 współprowadziła program Dzień Dobry TVN. Jesienią 2015 była gospodynią program Aplauz, aplauz!, a jesienią 2016 została prowadzącą w programie Azja Express. Od 6 września 2008 do 2015 była żoną motocyklisty wyścigowego, Adama Badziaka. 27 sierpnia 2016 w Wenecji poślubiła Piotra Woźniaka-Staraka.

Mój autograf od dziennikarki:

Moje zdjęcie z dziennikarką:
Za równo autograf jak i  zdjęcie zdobyłam pod budynkiem stacji TVN. 

4 komentarze