Ariana dla WS | Blogger | X X

22.11.2016

Magda Steczkowska

Cześć !
Dzisiaj chciałam pokazać Wam mój autograf jaki dostałam od Magdy Steczkowskiej. Oprócz niego mam również zdjęcie z wokalistką.

Krótko o wokalistce:
Magda Steczkowska - urodziła się 21 września 1975r. Polska wokalistka popowa, śpiewająca w zespole Indigo. Muzyk sesyjny z dorobkiem ponad 50 płyt. Chórzystka, altowiolistka, była menedżerka Justyny Steczkowskiej. W roku 2001 roku wraz z Piotrem Królikiem, utworzyła zespół Indigo. We wrześniu 2003 grupa wydała debiutancką płytę Ultrakolor. 23 października 2009 miała miejsce premiera płyty Cuda[6]. Pierwszym singlem jest utwór Pewnie dlatego. 24 lutego 2012 ukazała się trzecia płyta zespołu Pełnia. W 2014 roku Steczkowska wzięła udział w II edycji programu Twoja twarz brzmi znajomo, w którym zajęła szóste miejsce. Za wygraną trzeciego odcinka otrzymała 10.000 zł., które przeznaczyła na stowarzyszenie ''Piękne Anioły''. Siostra Justyny Steczkowskiej, żona Piotra Królika, perkusisty zespołów Indigo i Brathanki. Para ma 3 córki: Zofię (ur. 2002), Michalinę (ur.2009) oraz Antoninę (ur. 2011). 1 listopada 2011 była jednym z pasażerów Boeinga 767 lecącego z Newark do Warszawy, lądującego na Okęciu awaryjnie bez wysuniętego podwozia. Wiosną 2016 wygrała drugą edycję programu Przygarnij Mnie, wraz ze swoją suczką, Figą.

Mój autograf od piosenkarki:

Moje zdjęcie z piosenkarką:
Za równo autograf jak i zdjęcie zdobyłam pod budynkiem stacji TVN. 

5 komentarzy