Ariana dla WS | Blogger | X X

20.11.2016

Magdalena Małecka

Cześć !
Dzisiaj chciałam pokazać Wam mój autograf jaki dostałam od Magdaleny Małeckiej. Niestety nie mam zdjęcia z muzykiem.

Krótko o muzyku:
Magdalena Małecka, córka uwielbianej aktorki Anny Seniuk jest muzykiem, a mianowicie skrzypaczką. Poszła w ślady swojego ojca, Macieja Małeckiego, kompozytora i pianisty. Magda gra na skrzypcach w zespole "Opium String Quartet", który założyła w 2004 roku i z którym nagrała trzy autorskie albumy zdobywając m.in nagrodę "Fryderyk" 2014. Absolwentka, kameralistka i miłośniczka literatury. Wykonuje przede wszystkim muzykę klasyczną i współczesną, a także dawną na instrumentach epoki. Wykształcona muzycznie i literacko. Teraz wraz z mamą wystąpią we wspólnym projekcie. Anna Seniuk będzie prezentowała utwory według poematu Stanisława Balickiego, a Magda będzie towarzyszyć mamie i grała na altówce suity Jana Sebastiana Bacha.

Mój autograf od muzyka:
Autograf zdobyłam w Empiku podczas podpisywania książki Anny Seniuk. 

6 komentarzy

  1. Gratuluje ;)
    Nowy post: https://autografymarty2000.blogspot.com/2016/11/karol-strasburger.html?showComment=1479633447732#c9165959815528671168

    OdpowiedzUsuń
  2. Super, gratuluję :D
    Zapraszam na mojego bloga.

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje :)
    http://autografykejmy.blogspot.com/2016/11/116-jakub-janda.html

    OdpowiedzUsuń