Ariana dla WS | Blogger | X X

19.11.2016

Kasia Kwiatkowska

Cześć !
Dzisiaj chciałam pokazać Wam mój autograf jaki dostałam od Kasi Kwiatkowskiej. Oprócz niego mam również zdjęcie z aktorką.

Krótko o aktorce:
Katarzyna Kwiatkowska urodziła się 4 listopada 1974 roku. Polska aktorka filmowa i teatralna. W 1997 roku ukończyła Akademię Teatralną w Warszawie. Wystąpiła w teledysku zespołu Kult Gdy nie ma dzieci (1998 r.) oraz Dobrze być dziadkiem (2013 r.). Popularność przyniosły jej parodie wykonywane w części programu Szymon Majewski Show, znanej jako Rozmowy w tłoku, gdzie występowała przez sześć lat (2005–2011). W 2006 roku wystąpiła w dwóch odcinkach programu krajoznawczego Para w Polskę. Od listopada 2006 roku do lutego 2007 tworzyła wspólnie z Edytą Jungowską audycję Babska szkoła jazdy w Radiu Zet. Wiosną 2014 była jurorką pierwszej edycji programu Twoja twarz brzmi znajomo. Jesienią 2014 prowadziła program Baw mnie. Kasia Kwiatkowska Show. Wiosną 2015 prowadziła teleturniej Podróż Życia na antenie TVP 1. 22 czerwca 2015 wygrała w parze ze Stefanem Friedmannem Wielki Test z Historii na antenie TVP 1. Od września 2015 wygłasza krótkie monologi pod tytułem Złociutka w radiu Złote Przeboje.

Mój autograf od aktorki:

Moje zdjęcie z aktorką: 
Za równo autograf jak i zdjęcie zdobyłam pod budynkiem stacji TVN.
Ps.
Wiem, że dziwnie wyszłam na tym zdjęciu. Szczerze Wam powiem, że zauważyłam to wczoraj w domu, więc niestety nie da się już nic z tym zrobić, ale jak spotkam Pani Kasię ponownie to poproszę ją o zdjęcie.

4 komentarze