Ariana dla WS | Blogger | X X

22.09.2016

Agnieszka Popielewicz-Hyży

Cześć !
Dzisiaj chciałam pokazać Wam mój autograf jaki dostałam od Agnieszki Popielewicz. Niestety nie mam zdjęćia z dziennikarką.

Krótko o dziennikarce:
Agnieszka Hyży z domu Popielewicz - urodziła się 19 marca 1985 w Mysłowicach. Polska dziennikarka, prezenterka telewizyjna i była modelka. Jako jedyne dziecko Tomasza i Hanny Popielewiczów. Wychowywała się w Katowicach, gdzie uczęszczała do liceum i rozpoczęła studia. Później przeniosła się na Uniwersytet Warszawski, gdzie ukończyła socjologię.W 2004 roku związała się z Marcinem Mroczkiem, którego poznała na planie programu Ciao Darwin. Para rozstała się w 2008 roku. 6 sierpnia 2011 w Białej Rawskiej wzięła ślub z Mikołajem Witem[8]. 1 lutego 2013 przyszła na świat ich córka Marta[9]. Małżeństwo prezenterki zakończyło się rozwodem w grudniu 2014. 17 lipca 2015 w Rzymie zawarła związek małżeński z Grzegorzem Hyżym. Swoją karierę w mediach zaczęła w 2002 roku od zwycięstwa wraz ze swoją mamą w konkursie piękności Matka i córka, zorganizowanym przez firmę Oriflame, dzięki czemu Popielewicz była twarzą tej marki przez kolejny rok. Ponadto wraz z mamą otrzymały nagrodę specjalną od telewizji TVN, którą była podróż do Egiptu wraz z kamerami stacji. Materiał z podróży został wyemitowany w 500. wydaniu programu Rozmowy w toku Ewy Drzyzgi. W kolejnych latach coraz częściej brała udział w castingach w Warszawie[14]. Dzięki pomocy Bogny Sworowskiej zaczęła współpracować z warszawskimi agencjami modelek. W 2004 roku została zaproszona do udziału w programie Ciao Darwin, emitowanym na kanale TVN. W 2005 roku otrzymała tytuł Miss Śląska i wzięła udział w wyborach Miss Polski, gdzie udało jej się dotrzeć do finału[15]. Rok później Popielewicz została gospodynią programu rozrywkowego The Club w telewizji Tele 5. Tego samego roku reprezentowała Polskę w wyborach Miss Tourism International w Chinach. W międzyczasie startowała również w castingu na prezenterkę stacji MTV Polska.

Mój autograf od dziennikarki:
Autograf załatwił mi mój chłopak.

3 komentarze