Ariana dla WS | Blogger | X X

23.09.2016

Imany

Cześć ! 
Dzisiaj chciałam pokazać Wam mój autograf jaki dostałam od Imany. Niestety nie mam zdjęcia z piosenkarką. Krótko o piosenkarce: Imany, właściwie Nadia Mladjao - urodziła się 5 kwietnia 1979 w Martigues. Francuska piosenkarka i autorka tekstów oraz była modelka. Jej rodzice pochodzą z Komorów. Jako nastolatka trenowała skok wzwyż, następnie była modelką w agencji Ford Models Europe Agency. Po latach podróżowania po świecie (spędziła m.in. 7 lat w Stanach Zjednoczonych), powróciła do Francji i rozpoczęła karierę piosenkarki. Jej scenicznymi wzorami są Billie Holiday, Nina Simone oraz Tracy Chapman. Pod pseudonimem Imany (co w języku suahili odznacza „nadzieja”), w 2011 roku wydała debiutancki album, zatytułowany The Shape of a Broken Heart, który zdobył uznanie krytyków. Muzyka Imany określana jest jako połączenie akustycznego folku oraz soulowego bluesa[potrzebny przypis]. W 2013 roku wygrała nagrodę Bursztynowego Słowika w koncercie Top of the Top na Sopot Top of the Top Festival 2013 w Sopocie. Zwycięstwo artystce przyniósł utwór „You Will Never Know”, pochodzący z debiutanckiej płyty wokalistki. Album The Shape of a Broken Heart osiągnął status platynowej płyty we Francji, Grecji oraz potrójnej platynowej w Polsce.

Mój autograf od piosenkarki:
Autograf załatwił mi mój chłopak. 

6 komentarzy

  1. Gratulacje :)
    http://ski-jumping-polska.blogspot.com/2016/09/akredytacja-philippa-aschenwalda.html
    http://ski-jumping-polska.blogspot.com/2016/09/86-tilen-bartol.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Serdeczne gratulacje! :)
    Zapraszam na nowy wpis:
    http://autografymartynyautografy.blogspot.com/2016/09/53-joachim-hauer.html

    OdpowiedzUsuń