Ariana dla WS | Blogger | X X

3.07.2016

Marek Sierocki

Cześć !
Dzisiaj chciałam pokazać Wam mój autograf jaki dostałam od Marka Sierockiego. Oprócz niego mam również zdjęcie z dziennikarzem.

Krótko o dziennikarzu:
Marek Ryszard Sierocki - urodził się 27 lipca 1959 w Zielonce. Polski dziennikarz, konferansjer, dyrektor artystyczny festiwali w Opolu i Sopocie, a także prowadzący działu muzycznego w Teleexpressie. Pierwszy redaktor naczelny polskiej edycji magazynu Bravo. Autor m.in. książki Gwiazdy pop & rock oraz publikacji o zespole Depeche Mode. Dawny prezenter Teleexpressu. Karierę prezentera zaczynał w 1985 roku na Festiwalu Młodzieży i Studentów w Moskwie. 30 grudnia 2006 rozpoczął współpracę z Radiem VOX FM. Od 2011 zasiada w Radzie Akademii Fonograficznej ZPAV w sekcji muzyki rozrywkowej. Od marca 2012 roku jest prezenterem wyprodukowanego przez siebie programu „Video Mix”, emitowanego na antenie Polo TV. W kwietniu tego samego roku był prowadzącym koncert „Solidarni z Białorusią”. W latach 2013-2014 prowadził autorski program W rytmie disco, emitowany przez stację TVP Rozrywka. W tejże stacji został również gospodarzem cyklów Sylwester z Europą oraz Sierocki na lato. W 2013 odznaczony przez Prezydenta RP Bronisława Komorowskiego Złotym Krzyżem Zasługi.

Mój autograf od dziennikarza:


Moje zdjęcie z dziennikarzem:
Za równo zdjęcie jak i autograf  zdobyłam w warszawskim Empiku. 

5 komentarzy