Ariana dla WS | Blogger | X X

1.07.2016

Maciej Orłoś

Cześć !
Dzisiaj chciałam pokazać Wam mój autograf jaki dostałam od Macieja Orłosia. Oprócz niego mam również zdjęcie z dziennikarzem.

Krótko o dziennikarzu:
Maciej Orłoś - urodził się 16 lipca 1960 w Warszawie. Polski aktor, dziennikarz, od 1991 prezenter Telewizji Polskiej. Syn pisarza Kazimierza Orłosia, wnuk Seweryny Wilhelminy Orłosiowej z Mackiewiczów (siostry Józefa i Stanisława "Cata" Mackiewiczów) oraz mykologa Henryka Orłosia. Absolwent Akademii Teatralnej im. Aleksandra Zelwerowicza w Warszawie (1983). Działacz Niezależnego Zrzeszenia Studentów. Najbardziej znany jako prezenter telewizyjny, przede wszystkim Teleexpressu, który prowadzi od 1991. W czerwcu 1998 prowadził weekendowe wydania Wiadomości TVP1 w parze z Barbarą Górską. Był autorem i prowadzącym programów Oko w oko i A to Polska właśnie!. Prowadził też magazyny kulturalne Trochę kultury, Pociąg do kultury i Cooltura oraz dla niepełnosprawnych Przyjaciele (wszystkie w TVP1). Od 2001 do 2007 podawał wyniki polskiego głosowania podczas konkursu Eurowizji, w tej roli od 2008 roku zastąpił go Radosław Brzózka. Od września 2008 prowadził teleturniej 300 procent normy. Od 2012 prowadził, wraz z Anną Karną, program turystyczny Nie ma jak Polska. Od marca 2014 prowadzi Teleexpress Ekstra na antenie TVP Info. Jego żoną jest Joanna Twardowska–Orłoś, właścicielka firmy PR. Wcześniej dwukrotnie się rozwodził. Jest ojcem czwórki dzieci[2]. Z drugiego małżeństwa ma dwóch – obecnie już dorosłych – synów: Rafała i Antoniego. Jego dzieci z obecnego związku to Kuba i Melania, są one pierwowzorami bohaterów trzech książek[3] (Tajemnicze przygody Kubusia, Tajemnicze przygody Meli, Kuba i Mela dają radę) napisanych przez Macieja Orłosia.

Mój autograf od dziennikarza:


Moje zdjęcie z dziennikarzem:
Za równo zdjęcie jak i autograf zdobyłam w warszawskim Empiku. 

8 komentarzy