Ariana dla WS | Blogger | X X

29.06.2016

Dj Wika

Cześć !
Dzisiaj chciałam pokazać Wam mój autograf jaki dostałam od Dj Wiki. Oprócz niego mam również zdjęcie z Dj.

Krótko o Dj
Dj Wika - jej imię i nazwisko to Wirginia Szmyt. Urodziła się w 1938 r. Polska działaczka społeczna zaangażowana w sprawy seniorów. Z wykształcenia pedagog[1], całe życie zawodowe pracowała z dziećmi niepełnosprawnymi i trudną młodzieżą[2]. Po przejściu na emeryturę aktywnie włączyła się w działalność na rzecz seniorów w ramach Uniwersytetu Trzeciego Wieku. Jest matką i babcią, pisała wiersze i teksty satyryczne. Jest najstarszą didżejką w Polsce (DJ Wika), a może i na świecie. Łamie stereotypy dotyczące wizerunku polskiego seniora.

Mój autograf od Dj:

Moje zdjęcie z Dj:
Za równo autograf jak i zdjęcie zdobyłam w Warszawie podczas pikniku, który odbył się przy Zamku Ujazdowskim. 

7 komentarzy