Ariana dla WS | Blogger | X X

28.06.2016

Zbigniew Łuczyński

Cześć !
Dzisiaj chciałam pokazać Wam mój autograf jaki dostałam od Zbigniewa Łuczyńskiego. Oprócz niego mam również zdjęcie z dziennikarzem.
Krótko o dziennikarzu:
Zbigniew Łuczyński - urodził się 9 października 1968 w Krakowie. Prezenter i dziennikarz telewizyjny. Po studiach wygrał konkurs na prezentera w TVP3 Kraków, gdzie prowadził program informacyjny "Kronika". Był krakowskim korespondentem m.in. programów informacyjnych TVP. Wydawał i współwydawał programy TVP w Krakowie. Jego autorskim pomysłem był program "Rekomendacje Kulturalne". Pod koniec 2005 roku przeniósł się do Warszawy, gdzie prowadził przez kilka miesięcy ogólnopolski "Kurier" na antenie TVP3, po czym przeniósł się do TVN gdzie prowadzi obecnie magazyn Uwaga!. Ze swoją byłą żoną ma dwójkę dzieci: syna Szczepana i córkę Olgę.

Mój autograf od dziennikarza:

Moje zdjęcie od dziennikarza:
Za równo autograf jak i zdjęcie zdobyłam w Warszawie podczas pikniku, który odbył się przy Zamku Ujazdowskim.

1 komentarz