Ariana dla WS | Blogger | X X

26.04.2016

Grzegorz Skawiński

Cześć !
Dzisiaj chciałam pokazać Wam mój autograf jaki dostałam od Grzegorza Skawińskiego. Niestety nie mam zdjęcia z muzykiem.

Krótko o muzyku:
Grzegorz Bogdan Stawiński (znany również jako) - urodził się ur. 6 lipca 1954[2] w Mławie. Polski muzyk, kompozytor, wokalista i autor tekstów, gitarzysta, a także producent muzyczny. Członek Akademii Fonograficznej ZPAV. Ukończył I Liceum Ogólnokształcące im. S. Wyspiańskiego w Mławie, w którym poznał Waldemara Tkaczyka. Razem założyli zespół Kameleon. Od roku 1975 był członkiem zespołu Akcenty, który w roku 1976 przekształcił się w Kombi. Pod koniec lat 80. rozpoczął karierę solową jako Skawiński, a w 1991 roku razem z Waldemarem Tkaczykiem, Zbigniewem Kraszewskim (ex-TSA) i Piotrem Łukaszewskim powołał do życia grupę Skawalker. W 1994 po przyjęciu do zespołu wokalistki Agnieszki Chylińskiej zmieniono nazwę na O.N.A. (w międzyczasie z grupy odszedł Łukaszewski, a dołączył Wojciech Horny). Zespół ten oficjalnie zakończył działalność w 2003, z powodu rozbieżnych wizji artystycznych. W 2003 wraz z dwoma byłymi muzykami Kombi – Waldemarem Tkaczykiem i Janem Plutą – założył zespół Kombii, z którym obecnie występuje. W międzyczasie, w marcu 2012 r., Grzegorz wydał drugą płytę solową, pod tytułem Me & My Guitar, a jesienią zagrał krótką trasę koncertową, promującą płytę. Skawiński uczestniczył również w nagraniach płyt takich wykonawców, jak Wanda Kwietniewska, Vader, Acid Drinkers, IRA, Golden Life, Liroy, Robert Janson i innych. Mieszka w Gdańsku.

Mój autograf od muzyka:
Autograf załatwił mi mój chłopak.

4 komentarze