Ariana dla WS | Blogger | X X

27.04.2016

Waldemar Tkaczyk

Cześć !
Dzisiaj chciałam pokazać Wam mój autograf jaki dostałam od Waldemara Tkaczyka. Niestety nie mam zdjęcia z muzykiem.

Krótko o muzyku:
Waldemar Adam Tkaczyk - urodził się 18 maja 1954 w Mławie. Polski muzyk rockowy, basista, kompozytor, autor tekstów. Karierę muzyczną zaczynał od gry w lokalnych zespołach amatorskich. Później razem z Grzegorzem Skawińskim w mławskim Kameleonie. Od 1974 w zespole Akcenty, przekształconym później w Kombi. Dołączył ponownie do Grzegorza Skawińskiego, gdy ten tworzył najpierw Skawalkera, a potem O.N.A.. Jest autorem tekstów wielu znanych przebojów, m.in.: „Nasze randez-vous”, „Kochać cię-za późno”, „Nie ma zysku”, „Sen się spełni”, „Znalazłam”, „Nietykalni”. Obecnie gra w zespole Kombii. Mieszka w Gdyni. Żonaty, jego syn Adam również jest muzykiem, od 2013 roku występuje z nim w zespole Kombii.

Mój autograf od muzyka:
Autograf załatwił mi mój chłopak.

11 komentarzy