Ariana dla WS | Blogger | X X

20.04.2016

Karolina Korwin-Piotrowska

Cześć !
Dzisiaj chciałam pokazać Wam mój autograf jaki dostałam od Karoliny Korwin - Piotrowskiej. Niestety nie mam zdjęcia z dziennikarką.

Krótko o dziennikarce:
Karolina Korwin Piotrowska - urodziła się 13 stycznia 1971 w Warszawie. Polska dziennikarka radiowa i telewizyjna. Wnuczka Jana Piotrowskiego, dziennikarza Polskiego Radia. Ukończyła historię sztuki, broniąc pracy magisterskiej w 1994 roku na Uniwersytecie Warszawskim. W 2013, nakładem wydawnictwa The Facto, ukazała się jej książka, pt. Bomba, czyli alfabet polskiego szołbiznesu. Rok później ukazała się jej druga książka Ćwiartka raz, wydana przez Prószyński i S-ka. Obecnie w TVN Style prowadzi program "Magiel Towarzyski".

Mój autograf od dziennikarki:
Załatwił mi go mój chłopak. 

11 komentarzy