Ariana dla WS | Blogger | X X

1.03.2016

Tomasz Oświeciński

Cześć !
Dzisiaj chciałam pokazać Wam mój autograf jaki dostałam od Tomasza Oświecińskiego

Krótko o aktorze:
Tomasz Oświeciński - urodził się 06.01.1973 w Białymstoku. Żonaty, w 2009 roku urodziła mu się córka Maja. Od małego związany ze sportem. Już w szkole podstawowej miał tyle energii, że rodzice postanowili zapisać go na judo. Kilka lat później zaczęła się jego przygoda z siłownią oraz pracą w warszawskich dyskotekach, gdzie podczas stania na bramce został zauważony. Tak zaczęła się jego przygoda z kinem. Dziś gra w serialach i filmach, przy czym nie zapomina o swej największej pasji jaką jest sport.

Mój autograf od aktora:

Moje zdjęcie z aktorem:
Za równo zdjęcie jak i autograf zdobyłam pod budynkiem stacji TVN.

9 komentarzy