Ariana dla WS | Blogger | X X

28.02.2016

Jakub Wesołowski

Cześć !
Dzisiaj chciałam pokazać Wam mój autograf jaki dostałam od Jakuba Wesołowskiego. Oprócz niego mam również zdjęcie z aktorem.

Krótko o aktorze:
Jakub Wesołowski - urodził się 2 lipca 1985 w Warszawie. Polski aktor filmowy, prezenter telewizyjny i dziennikarz. Ukończył XXIII Liceum Ogólnokształcące im. Marii Skłodowskiej-Curie w Warszawie oraz magisterskie studia dziennikarskie w Collegium Civitas w Warszawie. Aktor niezawodowy. Zaproponowano mu współpracę z telewizją TVN i po tygodniu wysłano na pierwszy casting, który udało mu się wygrać. Telewidzowie kojarzą go głównie z serialu Na Wspólnej, gdzie wciela się w Igora Nowaka. W 2005 wystąpił w drugiej edycji programu Taniec z gwiazdami. Tańczył w parze z Edytą Herbuś i ostatecznie zdobył trzecie miejsce. Wziął udział w 6. edycji Wielkiego testu z historii. W latach 2008-2014 kreował postać Michała Konarskiego w serialu o Cichociemnych, pt. Czas honoru, zaś w latach 2012-2013 grał główną rolę w serialu Komisarz Alex. Potem postać została uśmiercona i zastąpiona przez Antoniego Pawlickiego. W lutym 2013 otrzymał nominację do nagrody Wiktory 2012 w kategorii Aktor telewizyjny. Przez pięć lat grał w klubie KS Drukarz. Wystąpił w teledysku pt. Od A do Z, dziewczęcej grupy Queens.

Mój autograf od aktora:

Moje zdjęcie z aktorem: 
Za równo zdjęcie jak i autograf zdobyłam pod budynkiem stacji TVN.
Ps.
Chciałam Was bardzo przeprosić za pomyłkę, ponieważ pomylił mi się autograf Kuby Wesołowskiego z autografem Dawida Czupryńskiego. Jeszcze raz bardzo Was za to przepraszam.

8 komentarzy