Ariana dla WS | Blogger | X X

2.03.2016

Lidia Kopania

Cześć !
Dzisiaj chciałam pokazać Wam mój autograf jaki dostałam od Lidii Kopania. Oprócz niego mam również zdjęcie z wokalistką.

Krótko o wokalistce:
Lidia Kopania - urodziła się 12 maja 1978 w Koluszkach. Polska polska piosenkarka i autorka tekstów wykonująca muzykę pop. Jest magistrem sztuki, ukończyła historię sztuki na Uniwersytecie Łódzkim. Ukończyła także studia podyplomowe w dziedzinie Arteterapii. W 2014 rozpoczęła studia doktoranckie w Szkole Wyższej Psychologii Społecznej w Warszawie.

 Mój autograf od wokalistki:

Moje zdjęcie z wokalistką:
Za równo zdjęcie jak i autograf zdobyłam pod budynkiem stacji TVN.

4 komentarze

  1. michalpajak.blogspot.com/2016/03/27-halina-frackowiak.html Gratulację (:

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję :)
    http://ski-jumping-polska.blogspot.com/2016/03/66-roman-koudelka.html

    OdpowiedzUsuń