Ariana dla WS | Blogger | X X

6.02.2016

Kombi

Cześć !
Dzisiaj chciałam pokazać Wam mój autograf jaki dostałam od zespołu Kombi. Oprócz niego mam również zdjęcie z muzykami.

Krótko o zespole:
Kombi – polski zespół muzyczny, założony w 1969 r. przez Sławomira Łosowskiego, początkowo pod nazwą Akcenty. W początkowym okresie działalności wykonywał muzykę z pogranicza stylów jazz-rock, fussion, rock. W końcu lat 70. kojarzony był jako sztandarowy zespół Muzyki Młodej Generacji[1]. Od początku lat 80. ukształtował się znany do dzisiaj styl Kombi, charakteryzujący się wiodącą rolą instrumentów klawiszowych. Muzyka zespołu bliska jest stylom elektro-pop i synth pop. Kombi było jednym z najpopularniejszych polskich zespołów dekady lat 80. Charakterystyczne dla zespołu jest to, że poza piosenkami wykonuje także wiele utworów instrumentalnych. Do najpopularniejszych piosenek zespołu zaliczamy m.in. „Słodkiego miłego życia”, „Nasze randez-vous”, „Black and White”, „Kochać cię – za późno”, „Za ciosem cios”, „Nie ma zysku”, „Przytul mnie”, „Królowie życia”, „Inwazja z Plutona”, „Linia życia”, „Jej wspomnienie”, „Czekam wciąż”, „Za ciosem cios”, „Nietykalni-skamieniałe zło”. Najpopularniejsze utwory instrumentalne zespołu to „Wspomnienia z pleneru”, „Taniec w słońcu”, „Bez ograniczeń energii”, „Komputerowe serce”, „Cyfrowa gra”, „Zaczarowane miasto”.

Mój autograf od zespołu:



Moje zdjęcie z zespołem:

Za równo autograf jak i zdjęcie zdobyłam w warszawskim Empiku podczas podpisywania najnowszego albumu zespołu. 

6 komentarzy