Ariana dla WS | Blogger | X X

3.02.2016

Anna Dereszowska

Cześć !
Dzisiaj chciałam pokazać Wam mój autograf jaki dostałam od Anny Dereszowskiej. Oprócz niego mam również zdjęcie z aktorką.
Krótko o aktorce:
Anna Dereszowska - urodziła się 7 stycznia 1981 w Mikołowie. Polska aktorka teatralno-musicalowa, a także filmowa oraz wokalistka. Na stałe związana z teatrem muzycznym Studio Buffo w Warszawie. W 1999 ukończyła Prywatne Studium Muzyczne w Mikołowie pod patronatem ISME w klasie fortepianu. Jest też absolwentką III Liceum Ogólnokształcącego im. Adama Mickiewicza w Katowicach. W 2003 ukończyła Akademię Teatralną w Warszawie. Od 2003 jest aktorką Teatru Dramatycznego w Warszawie, współpracuje także z warszawskimi teatrami Studio Buffo i Teatr Syrena. Występuje w popularnych serialach telewizyjnych np. Złotopolscy i Glina lub w polsatowskim serialu Tango z aniołem. Jej debiut teatralny to rola Marii Antonownej w Rewizorze Mikołaja Gogola w reż. Andrzeja Domalika na scenie Teatru Dramatycznego w Warszawie 14 września 2002 roku. Wystąpiła w teledyskach grupy De Mono – „Siedem dni”, „Patrzę w Ciebie”, „Listy wiatrem unoszone” i „Jednym zdaniem” oraz w teledysku grupy Buldog „Elita”. W 2011 roku nakładem EMI Music Poland wydała debiutancką płytę Już nie zapomnisz mnie. Jest córką Krzysztofa Dereszowskiego i Dagmary Kufiety. Była związana z aktorem Piotrem Grabowskim. Córka tej pary – Lena – przyszła na świat 30 kwietnia 2008 roku. Na początku sierpnia 2015 urodziła syna Maksa; ojcem chłopca jest fotograf Daniel Duniak, obecny partner.

Mój autograf od aktorki:

Moje zdjęcie z aktorką:
Za równo zdjęcie jak i autograf zdobyłam pod budynkiem stacji TVN.

6 komentarzy