Ariana dla WS | Blogger | X X

29.01.2016

Kasia Popowska

Cześć !
Dzisiaj chciałam pokazać Wam mój autograf jaki dostałam od Kasi Popowskiej. Oprócz niego mam również zdjęcie z wokalistką.


Krótko o wokalistce:

Katarzyna Milena Popowska - urodziła się 25 listopada 1989 w Łodzi. Polska piosenkarka i autorka tekstów, której popularność przyniósł utwór „Przyjdzie taki dzień”. Uczęszczała do VI Liceum Ogólnokształcącego w Łodzi do klasy o profilu dziennikarskim. Po zdaniu matury rozpoczęła studia na Wydziale Organizacji i Zarządzania Politechniki Łódzkiej, które przerwała po roku. W 2007 założyła popularny kanał muzyczny w serwisie YouTube i jako pierwsza Polka rozpoczęła falę „me singing”, publikując znane przeboje w swoim wykonaniu. Jej nagrania obejrzano ponad 13 milionów razy. W 2009 piosenkarka wzięła udział w 2. edycji programu Mam talent!, emitowanego na antenie stacji telewizyjnej TVN. Podczas castingu wykonała utwór „Hallelujah”. Przeszła do kolejnego etapu, jednak podczas eliminacji została odrzucona i nie zakwalifikowała się do półfinałów. 24 lipca 2010 wystąpiła podczas XXIX Festiwalu Piknik Country w Mrągowie. W 2013 wzięła udział w dziesiątej edycji brytyjskiej wersji programu The X Factor. Znalazła się wśród 160 zakwalifikowanych uczestników i odpadła przed etapem „bootcamp”. W 2014 wydała swój debiutancki singel, „Przyjdzie taki dzień”, który dotarł na szczyt listy dwudziestu najczęściej granych utworów w polskich rozgłośniach radiowych. W 2014 piosenkarka wystąpiła na największych festiwalach muzycznych w Polsce, m.in. Eska Music Awards, Lato Zet i Dwójki, podczas którego otrzymała nagrodę za najlepszy występ oraz Polsat Sopot Festival, gdzie wzięła udział w konkursie o Słowika Publiczności. Wystąpiła również jako support przed koncertem Ellie Goulding w Warszawie. W 2014 na Festiwalu Media i Sztuka w Darłowie otrzymała Bursztynowy Mikrofon. Jej drugi singel, „Tlen”, wykorzystany został w zwiastunie serialu Lekarze, natomiast „Lecę tam” – trzeci singel, w czołówce serialu Przyjaciółki. 30 maja 2015 Popowska otrzymała nagrodę Polsat SuperHit Festiwalu za zajęcie 5. miejsca w konkursie na „Radiowy przebój roku – Super hit FM” z utworem „Przyjdzie taki dzień”. 13 czerwca z utworem „Lecę tam” piosenkarka wystąpiła w konkursie „SuperPremiery” na 52. Krajowym Festiwalu Piosenki Polskiej w Opolu. Za to wykonanie przyznano jej nagrodę specjalną – SuperPremierę „Super Expressu”. Podczas festiwalu wokalistka otrzymała również nagrodę fotoreporterów i dziennikarzy. 10 lipca 2015 ukazała się reedycja albumu Tlen pt. Tlen – kolor i maj, którą promował teledysk do anglojęzycznej wersji utworu „Lecę tam” pt. „Happy Days”. Popowska jest współautorką tekstu do singla Dody, „Riotka” (2014), jak również do wydanego w 2015 „Nie pytaj mnie”.

Mój autograf od wokalistki:

Moje zdjęcie z wokalistką:

Za równo zdjęcie jak i autograf zdobyłam pod budynkiem stacji TVN.

6 komentarzy