Ariana dla WS | Blogger | X X

20.01.2016

Joanna Przetakiewicz

Cześć !
Dzisiaj chciałam pokazać Wam mój autograf jaki dostałam od Joanny Przetakiewicz. Niestety nie mam zdjęcia z projektantką mody.

Krótko o projektantce: 
Joanna Przetakiewicz - urodziła się 11 grudnia 1967r. Polska przedsiębiorczyni, projektantka mody, właścicielka modowej marki i dyrektor kreatywna domu mody „La Mania". Z wykształcenia Joanna Przetakiewicz jest prawniczką. Wraz ze swoją ówczesną bratową, będąc na trzecim roku studiów, założyła w 1992 roku firmę „Vita-Dent Centrum Stomatologiczne”, jedną z pierwszych sieci klinik dentystycznych. Była to druga prywatna klinika w Polsce. We wrześniu 2010 roku, z pomocą Karla Lagerfelda, utworzyła markę odzieżową La Mania, której celem jest stworzenie linii prêt-à-porter.

Mój autograf od projektantki:
Autograf załatwił mi mój chłopak.

16 komentarzy

  1. michalpajak.blogspot.com Gratulację

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulację!
    Dziś na bogu autograf od Ferdynanda Kiepskiego, czyli Andrzeja Grabowskiego :)
    http://autografypatrykaikingi.blogspot.com/2016/01/andrzej-grabowski.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń
  3. fajnie miec taki autograf. Gratulacje;)
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń