Ariana dla WS | Blogger | X X

7.02.2016

Filip Chajzer

Cześć !
Dzisiaj chciałam pokazać Wam mój autograf jaki dostałam od Filipa Chajzera. Oprócz niego mam również zdjęcie z prezenterem.

Krótko o prezenterze:
Filip Aleksander Chajzer - urodził się 27 listopada 1984 r. w Warszawie. Polski prezenter radiowy i telewizyjny. Pracę dziennikarza zaczynał pisząc dla „Super Expressu”, „Życia Warszawy” i „Newsweeka”. Od września 2009 do marca 2011 był reporterem serwisu informacyjnego „Stolica” w TVN Warszawa. Od maja 2011 pracuje jako reporter w „Dzień Dobry TVN”. W wakacje 2014 poprowadził cztery wydania wakacyjnej odsłony tego programu „Dzień Dobry Wakacje” w duecie z Magdą Mołek. Od marca do czerwca 2013 na przemian z Romanem Czejarkiem prowadził „Studio TTV” w TTV. W Radiu Złote Przeboje razem z ojcem Zygmuntem od kwietnia do czerwca 2013 prowadził konkurs „Chajzer kontra Chajzer”, a od września 2013 do czerwca 2014 „Piątek u Chajzerów”. Od lipca 2014 prowadzi program „Piątek, piąteczek, piątunio” w Radiowej Czwórce. Od marca 2015 jest prowadzącym programu „Mali Giganci” w TVN.

Mój autograf os reportera:

Moje zdjęcie z prezenterem:
Za równo zdjęcie jak i autograf zdobyłam w kawiarence TVN. 

8 komentarzy

  1. Gratuluję :) Zapraszam do mnie: http://grafkamil.blogspot.com/2016/02/7-cezary-zak.html

    OdpowiedzUsuń
  2. gratulacje! autografy są cenniejsze, gdy zdobywa je się osobiście. zazdroszczę. zapraszam do mnie na bloga i na nową notkę. http://autografy-kaski.blogspot.com/ jeśli możesz to dodaj mnie do polecanych, ja już Twój dodałam pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulację!
    http://autografypatrykaikingi.blogspot.com/2016/02/honorata-skarek.html
    Zapraszamy! Dziś autograf od Honoraty Skarbek :)!

    OdpowiedzUsuń