Ariana dla WS | Blogger | X X

16.02.2016

Małgorzata Kożuchowska

Cześć !
Dzisiaj chciałam pokazać Wam mój autograf jaki dostałam od Małgorzaty Kożuchowskiej. Oprócz niego mam również zdjęcie z aktorką.

Krótko o aktorce: 
Małgorzata Dorota Kożuchowska - urodziła się 27 kwietnia 1971 we Wrocławiu. Polska aktorka filmowa i teatralna. Najstarsza córka doktora nauk pedagogicznych Leszka Kożuchowskiego i nauczycielki Jadwigi Kożuchowskiej. Ma dwie siostry: Majkę i Hanię. Wychowywała się w Toruniu. 30 sierpnia 2008 wyszła za mąż za dziennikarza Bartłomieja Wróblewskiego. Mają syna, Jana Franciszka (ur. październik 2014). W 1994 ukończyła Państwową Wyższą Szkołę Teatralną w Warszawie, następnie należała do zespołu warszawskiego Teatru Dramatycznego, a od 2005 Teatru Narodowego[3]. Popularność przyniosły jej role filmowe i telewizyjne, m.in. Kiler (1997), Kiler-ów 2-óch (1999), M jak miłość (2000–2011), Rodzinka.pl (od 2011) i Prawo Agaty (2012–2015). Jest laureatką nagrody „Złotej Kaczki” (nagroda miesięcznika „Film”) w kategorii „Najlepsza polska aktorka 2003”, 2004 i 2005. Otrzymała także nagrody czytelników pisma „Tele Tydzień” – Telekamera w 2004 i 2005 oraz nominację w 2006. W rodzinnym mieście Toruniu (gdzie się uczyła i mieszkała) została natomiast uhonorowana w Alei Gwiazd na Rynku Staromiejskim, odsłoniła tam drugą z serii „katarzynek” – podpisów słynnych torunian. Zajmuje się także dubbingiem: podkładała głos Glorii w Madagaskar (2005), Madagaskar 2 (2008) i Madagaskar 3 (2012), Celince w Potwory i spółka (2001) oraz Białej Królowej w Alicji w Krainie Czarów (2010). W 2006 roku wydała płytę pt. W futrze, w której nagraniu aktorce pomogła formacja Futro. Płyta była dodatkiem do magazynu „Elle” i została wydana pod patronatem Radia PiN. Album zawierał takie piosenki jak: „F jak love”, „U jak over”, „T jak zostaw”, „R jak zdrada” i „O jak kocham”. Ambasador takich marek jak: Kolastyna, Aviva i Bonarka City Center. Od października 2007 jest ambasadorem, zaś od czerwca 2010 członkiem Rady Programowej Fundacji Mam Marzenie. Od listopada 2012 publikuje w tygodniku W Sieci.

Mój autograf od aktorki:


Moje zdjęcie z aktorką:
Za równo zdjęcie jak i autograf zdobyłam pod budynkiem stacji TVN.

15 komentarzy

  1. gratuluje bardzo lubię Panią Małgosię, nie wiem dlaczego większość osób jej nie lubi, nie znosi albo nienawidzi.

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje !

    U mnie dzisiaj plastron z Igrzysk od jednego z najlepszych biathlonistów!
    http://meandsportstars.blogspot.com/2016/02/2-arnd-peiffer-plastron-z-igrzysk.html

    Zapraszam !

    OdpowiedzUsuń
  3. piękne zdjęcie i gratuluję autografu :)
    a dałoby się dla mnie "wyżebrać" autograf od jakiejś gwiazdy? Marzy mi się autograf od Marcina Przybylskiego lub Modesta Rucińskiego, ale to nigdy się nie spełni T^T

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sorry, ale ja nie biorę dla kogoś, bo mam tak, że później zapomnę wysłać, albo nie mam na to kasy.

      Usuń
    2. Sorry, ale ja nie biorę dla kogoś, bo mam tak, że później zapomnę wysłać, albo nie mam na to kasy.

      Usuń