Ariana dla WS | Blogger | X X

24.02.2016

Igor Kwiatkowski

Cześć !

Dzisiaj chciałam pokazać Wam mój autograf jaki dostałam od Igora Kwiatkowskiego. Oprócz niego mam również zdjęcie z kabareciarzem.

Krótko o kabareciarzu:
Igor Kwiatkowski - urodził się 20 stycznia 1978 w Kowarach. Polski artysta kabaretowy, założyciel Kabaretu Paranienormalni. Jest finalistą programu telewizyjnego Debiut, w którym zajął 2. miejsce, zdobywając 30% głosów i nagrodę w postaci roli w serialu Samo Życie. Z wykształcenia jest kucharzem, pracował także jako magazynier, wykładowca napojów gazowanych i alkoholowych w markecie oraz DJ rozgłośni Roxy FM. W 2004 roku wraz z Robertem Motyką i Rafałem Kadłuckim założył Kabaret Paranienormalni, w którym stworzył m.in. postać Mariolki, Kryspina i innych. Specjalizuje się również w parodiach.

Mój autograf od kabareciarza:

Moje zdjęcie z kabareciarzem:

Za równo zdjęcie jak i autograf zdobyłam pod budynkiem stacji TVN. Szczerze mówiąc jest to jedem z moich wymarzonych autografów. 

5 komentarzy