Ariana dla WS | Blogger | X X

13.02.2016

Marcin Perkuć

Cześć !
Dzisiaj chciałam pokazać Wam mój autograf jaki dostałam od Marcina Perkucia. Oprócz niego mam również zdjęcie z aktorem.

Krótko o aktorze:
Marcin Perchuć - urodził się 30 czerwca 1973 w Warszawie. Polski aktor teatralny, filmowy, telewizyjny i dubbingowy. Jeden z twórców programu Serwis TV. Absolwent II LO im. Stefana Batorego w Warszawie. W 1996 roku ukończył studia w PWST w Warszawie, dyplom uzyskał w 2007 roku. W teatrze zadebiutował oficjalnie 15 października 1996 r. w roli Sylwestra w Szelmostwach Skapena Moliera na scenie Teatru Powszechnego w Warszawie. W latach 1996-1999 występował w Teatrze Powszechnym im. Zygmunta Hübnera, a w latach 1998-2000 — w Studio im. Stanisława Ignacego Witkiewicza. Od 2001 roku jest aktorem grupy Montownia.

Mój autograf od aktora:


Moje zdjęcie z aktorem:
Za równo autograf jak i zdjęcie zdobyłam pod budynkiem stacji TVN.

11 komentarzy

  1. Gratulacje :)
    http://skokinarciarskie98.blogspot.com/2016/02/22-klemens-muranka.html

    OdpowiedzUsuń
  2. michalpajak.blogspot.com GRATULACJĘ

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulację :) !
    Zapraszamy na nowy post -> http://autografypatrykaikingi.blogspot.com/2016/02/maria-niklinska-telekamery-2016.html

    OdpowiedzUsuń
  4. gratulacje :D ale Ci zazdroszczę, że możesz iść pod studio kiedy tylko chcesz :) jeśli możesz to dodaj mnie do polecanych. ja już Twój dodałam http://autografy-kaski.blogspot.com/ pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń