Ariana dla WS | Blogger | X X

11.02.2016

Czadoman

Cześć !
Dzisiaj chciałam pokazać Wam mój autograf jaki dostałam od Czadoman`a. Oprócz niego mam również zdjęcie z wokalistą.

Krótko o wokaliście:
Czadoman - jego imię i nazwisko to Paweł Dudek. Urodził się 20 lutego 1986r. Polski wokalista wykonujący muzykę na pograniczu gatunków muzycznych disco polo i dance. Pochodzi z Opalewa, w województwie lubuskim. Karierę muzyczną zaczynał pod własnym imieniem i nazwiskiem jako wokalista zespołu muzycznego Arena, który wykonywał muzykę rockową. Początkowo próbował rozpocząć solową karierę w nurcie muzyki pop-rockowej, ale przerwał ją spór twórcy z menadżerem. Muzyk pod pseudonimem Czadoman zadebiutował w 2013 roku. Pseudonim Czadoman nawiązuje do nazw filmowych, amerykańskich superbohaterów, takich jak Superman czy Spiderman. Najbardziej znane utwory Czadomana to: Ruda Tańczy jak Szalona oraz Chodź na kolana[6], które osiągnęły kilkadziesiąt milionów odtworzeń w serwisie internetowym YouTube. W 2015 podczas pierwszej edycji festiwalu muzycznego Polsat SuperHit Festiwal został wyróżniony teledysk „Ruda tańczy jak szalona”, zdobywając 3. miejsce w kategorii Hity Sieci za największą liczbę odsłon na YouTube (wówczas było ponad 26 milionów). Również z tego powodu gościnnie wystąpił w programach telewizyjnych Dzień Dobry TVN w 2014 roku i Kuba Wojewódzki w 2015 roku, emitowanych na głównej antenie telewizji TVN.

Mój autograf od wokalisty:

Moje zdjęcie z wokalistką:

Za równo zdjęcie jak i autograf zdobyłam pod budynkiem stacji TVN.

9 komentarzy

  1. Gratulacje ;)
    Nowy post: http://autografymarty2000.blogspot.com/2016/02/littlemooonster96.html?showComment=1455195838978#c2297711345096922351

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje :) Zapraszam do mnie: http://grafkamil.blogspot.com/2016/02/10-petra-majdic.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej, odpowiadam na Twój komentarz dodając Twojego bloga do polecanych. Liczę na to samo. :)
    Pozdrawiam i gratuluję serdecznie
    autografy-patrycji-jablonskiej.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. michalpajak.blogspot.com GRATULACJE

    OdpowiedzUsuń
  5. gratki .
    p/s dzieki za odwiedziny mojego bloga.Jestes jedyna ,ktora komenuje mojego bloga :*

    OdpowiedzUsuń