Ariana dla WS | Blogger | X X

9.02.2016

★✰ To już ponad rok ★✰

Cześć !
No i po półorarocznym prowadzeniu bloga w końcu wczoraj pojawił się setny autograf. W dzisiejszym poście nie będę wstawiała żadnego autografu tylko pokażę Wam w jaki sposób ułatwiam sobie ich wstawianie na bloga tak, aby czasem przypadkiem nie wstawić kolejny raz tego samego. Oprócz tego zaproszę Was na moją stronę na Facebooku na, której to już niedługo pojawi się pierwszy autograf. 
Jak wstawić w prosty sposób autograf na bloga tak, aby przypadkiem nie dodać kolejny raz tego samego ?
Do tego będą potrzebne nam dwie rzeczy, a są nimi zeszyt i długopis:
Z jednej strony zeszytu piszemy "Autografy, które wstawiam na bloga":
Z drugiej strony zeszytu piszemy "Autografy do wstawienia na bloga":
I to wszystko. 
Ja po stronie po, której mam napisane "Autografy do wstawienia na bloga" wypisuje sobie wszystkie gwiazdy, których autografy wstawiam na bloga, natomiast po stronie z napisem "Autografy, które wstawiam na bloga" wpisuję nazwę gwiazdy z numerem autografu, który jest przypisany na blogu.
Autografy, które wstawiam na bloga:
Autografy do wstawienia na bloga:
A Wy jakie macie sposoby na wstawianie swoich autografów na bloga ? Jeśli chcecie to możecie skorzystać z mojego sposobu. ( Mam nadzieję, że wszystko wyjaśniłam jasno i czytelnie. Jeśli nie to piszcie do mnie na Facebooku link do mojego profilu znajdziecie tutaj. )
Zaproszenie:
Postanowiłam założyć stronę na Facebooku na, której to będą pojawiały się również moje autografy. Wiem, że jest ona jedną z wielu tego typu stron, ale mam nadzieję, że znajdzie ona swoich czytelników. Link do niej znajdziecie poniżej:
Krótkie podsumowanie:
- w tym czasie na blogu pojawiło się 100 autografów
- 28 obserwatorów
- około 25 013 wyświetleń
- 815 komentarzy
Podziękowania:
Na koniec chciałam podziękować Wam za ilość wyświetleń, i obserwatorów. Jesteście naprawdę wielcy i kochani. Jeśli będziecie chcieli ze mną pogadać na Facebooku to piszcie śmiało. Link do mojego profilu znajdziecie tutaj
Pozdrawiam cieplutko :* papa ! 

2 komentarze

  1. michalpajak.blogspot.com GRATULACJE

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny blog !Zapraszam do siebie ! http://meandsportstars.blogspot.com/
    Umieściłem Twój blog w ulubionych , może rewanż?

    Pozdrawiam i wypchanej skrzynki życzę.

    OdpowiedzUsuń