Ariana dla WS | Blogger | X X

26.09.2015

Natalia Nykiel

Cześć !
Dzisiaj chciałam pokazać Wam mój autograf jaki dostałam od Natalii Nykiel. Oprócz niego mam również zdjęcie z piosenkarką.
Krótko o wokalistce:
Natalia Nykiel - urodziła się 8 lutego 1995 w Mrągowie. Polska piosenkarka, autorka tekstów i piosenek. Ukończyła I Liceum Ogólnokształcące im. Obrońców Westerplatte w Mrągowie. Laureatka Ogólnopolskich Spotkań Zamkowych „Śpiewajmy Poezję” - 2012 oraz mrągowskich Impresji Artystycznych „Śpiewające Obrazy” 2012. W 2013 roku dotarła do finału w polskiej adaptacji talent show The Voice of Poland emitowanego na antenie stacji telewizyjnej TVP. Wśród inspiracji wokalistka wymienia: Katy B, Jamesa Blake'a, Disclosure, Flume i AlunaGeorge.23 września 2014 roku nakładem wytwórni muzycznej Universal Music Polska ukazał się debiutancki album studyjny piosenkarki zatytułowany Lupus Electro. Materiał został zarejestrowany we współpracy z Kasią Nosowską, wokalistką zespołu Hey, byłą wokalistką zespołu Sistars - Pauliną Przybysz, Karoliną Kozak, liderem zespołu Pogodno - Jackiem "Budyniem" Szymkiewiczem oraz Michałem „Buniem” Skrokiem z zespołu Dick4Dick. Album wyprodukował Michał „Fox” Król znany m.in. z występów w zespołach 15 Minut Projekt i Młynarski Plays Młynarski.

Mój autograf od piosenkarki:

Moje zdjęcie z wokalistką:
Za równo zdjęcie jak i autograf zdobyłam pod budynkiem stacji TVN.

2 komentarze