Ariana dla WS | Blogger | X X

27.09.2015

Andrzej Krzywy

Cześć !
Dzisiaj chciałam pokazać Wam mój autograf jaki dostałam od Andrzeja Krzywego. Oprócz niego mam również zdjęcie z wokalistką.
Krótko o wokaliście:
Andrzej Zbigniew Krzywy - urodził się 5 marca 1964 w Zbąszyniu. Polski muzyk, znany głównie jako wokalista zespołu De Mono oraz prezenter telewizyjny. Członek Akademii Fonograficznej ZPAV. Obecnie mieszka w Chotomowie pod Warszawą. Ma córkę. W latach 1984-1987 występował w zespole Daab, najpierw jako gitarzysta, a później także wokalista. W 1987 związał się z De Mono w którym śpiewa przez cały czas. W dorobku ma także solową płytę Premiera (1996) oraz album Sędzia Dread (1998) nagrany z muzykami z Daab pod szyldem Sędzia Dread. Kompozytor takich przebojów De Mono jak Kochać inaczej, Moje miasto nocą, Kolory czy Ostatni pocałunek. W 2004 r. prowadził na antenie Polsatu teleturniej muzyczny Szafa gra. W latach 2007-2008 roku był kapitanem drużyny w programie muzycznym Singa Dinga emitowanym przez TV Puls. Prowadził swój autorski program Krzywy Live w Radiu Złote Przeboje.

Autograf od wokalisty:

Zdjęcie z wokalistą:
Za równo zdjęcie jak i autograf zdobyłam pod budynkiem stacji TVN.

13 komentarzy

  1. http://skokinarciarskie98.blogspot.com/
    zapraszam do mnie :)
    i gratuluje ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluje wspaniałych autografów :):)
    Zapraszam do mnie na bloga <3
    Pozdrawiam <33

    OdpowiedzUsuń
  4. Witam. Dodałam Twojego bloga do linków. Imponującą masz kolekcję:) Wera

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję!
    Zapraszam do mnie: http://ski-jumping-my-life.blogspot.com/
    Wkrótce nowe posty z nowymi autografami! :)

    OdpowiedzUsuń