Ariana dla WS | Blogger | X X

24.09.2015

Fun Factory

Cześć !
Dzisiaj chciałam pokazać Wam mój autograf jaki dostałam od zespołu Fun Factory. Oprócz niego mam również z nim zdjęcie.
Krótko o zespole:
Fun Factory – zespół powstała w 1993 roku, a w jej skład weszli wtedy wokalistka Balja, niemiecki tancerz Steve, amerykański raper Rod D. i tancerz z Włoch - Smooth T. Fun Factory debiutowali rok później płytą "Non-Stop". Przed wydaniem drugiego albumu zespół opuściła Balja, którą zastąpiła Marie-Anett Mey. Krążek "Fun-Tastic" ukazał się w 1995 roku i zawierał największe hity Fun Factory, między innymi "Celebration", "Do Wah Diddy" czy "I Love You". Po wydaniu tej płyty, zespół stał się jednym z najpopularniejszych w Europie, a z czasem ich piosenki można było usłyszeć także na amerykańskich i kanadyjskich listach przebojów. Dwa lata później grupa powróciła z krążkiem "All Their Best". Zaraz po tym zespół opuścili Smooth T. i Rod, a Fun Factory przestało istnieć. Dwójka pozostałych członków postanowiła później kontynuować muzyczną karierę i założyła zespół Fun Affairs, gdzie oprócz Steve'a i Marie śpiewał Ray Horton. Niestety nowy zespół nie odniósł tak wielkiego sukcesu jak poprzedni.

Autograf od członków zespołu:

Zdjęcie z zespołem:

Za równo zdjęcie jak i autograf zdobyłam pod budynkiem stacji TVN.

8 komentarzy