Ariana dla WS | Blogger | X X

29.07.2015

Tomasz Jacyków

Cześć !
Dzisiaj chciałam pokazać Wam mój autograf jaki dostałam od Tomasza Jacykowa. Oprócz niego mam również zdjęcie ze stylistą.

Krótko o styliście:
Tomasz Jacyków - urodził się 17 czerwca 1968r. w Kołobrzegu.Polski stylista i krytyk mody. Jest samoukiem i był sprzedawcą w sklepie "Bogusz Center", gdzie poznał fotografa Marka Czudowskiego, który zaproponował mu współpracę. Jednymi z pierwszych jego prac były w 1993 stylizacje do sesji na okładkę polskiej edycji Playboya, z Alicją Resich-Modlińską oraz sesja z Dorotą Chotecką i jej mężem Radkiem Pazurą. Jest stylistą kilku programów telewizyjnych, m.in.: Dzień Dobry TVN, Miasto kobiet, Musisz to mieć w TVN Style, Co za tydzień? w TVN, Modna moda w TV 4, Kawa czy herbata? TVP1. Współpracuje również z tygodnikiem "Wprost". W wielu wywiadach prasowych deklarował, że jest gejem, żyjącym w stałym związku ze swoim partnerem. W wieku 15 lat został ojcem, syn Cezary (ur. 1983) jest z zawodu architektem. W 2013 wydał swą książkę pt. O elegancji i obciachu Polek i Polaków. Od 2014 roku w telewizji Polsat Café razem z Joanną Horodyńską prowadzi program Gwiazdy na dywaniku.

Autograf od stylisty:

Zdjęcie ze stylistą:
Za równo autograf jak i zdjęcie zdobyłam podczas jednego z warszawskich pokazów mody.

5 komentarzy